-

När jag vaknade imorse hade jag så mycket jag ville skriva här på bloggen,men efter ett tag så kom vardagen emot mig och all lust försvann...
Vill inte att bloggen ska vara en gnällhörna åt mig så vi hoppar det tycker jag!

Thomas är inte bättre tyvärr,men det hoppas vi ska vända,han bara sover och sover och blandar det med att må dåligt de stunder han är vaken...

Nu ska snälle Jonas hjälpa mig att ta småkillarna till dagis och jag ska till kidz och jobba.
Idag med Ingegerd och det gillar jag,hon är så himla bra en riktigt energi påfyllare!!

Tack min vän som erbjöd mig att ringa sent igår,uppskattar det massor ''men tyvärr är jag för feg''



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas han kryar på sig snart!

2010-09-08 @ 19:19:25
Postat av: angela

Älskade vän!

Jag ber en liten bön för er varje kväll. Jag håller mina tummar och tår! Det är er tur att få livet förändrat till det bättre. jag hoppas så att det kommer att ske snart!

Jag vet att ni inte mår bra, jag vet att ni har det tufft. När du orkar, logga in på msn eller så då så du får prata av dig. Till mig kan du runga 24 timmar om dygnet, när somhelst hur som helst! du har alltid funnits för mig, nu vill jag finnas för er!

Ta hand om er

Många kramar från både mig och Noa

2010-09-08 @ 22:33:38
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: jessica

Angela

Underbara lilla vän ''saknar dig''



Tack Fina för du finns <3

2010-09-09 @ 09:21:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback