40 minuter kvar..

av denna helg,imorgon börjar en ny arbetsvecka,tycker helgerna går alldeles för fort.

Måste börja prioritera min lediga tid bättre,mitt första beslut är att data-tiden måste kortas ner avsevärt
På morgonen när jag dricker min först kopp kaffe behåller jag,men efter jobbet får laptopen ligga kvar i väskan tills dess att de små barnen sover och allt är klart för kvällen...

Jag måste verkligen ändra på det här,annars kommer jag ångra mig resten av mitt liv!!

En sak som jag är säker på är att ger jag mig tusan på att det ska bli så,så blir det så!!

Livet är för kort för att slösas bort!!



Ska vi ro det här i land så måste det bli så här,jag måste ge mer jag med...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback