Ännu en telefontid..

Sitter och inväntar telefon från endokrinologin (igen) de har bra service på det där stället och de flesta så  gulliga och rara!
''undantag finnes''

Efter det blir det att rusa till jobbet ''stress,stress'' ...

Lite kul är att jag börjat få designa lite bloggar :-D ''jag som inte visste ett skit om kodmallar och stilmallar'' det går långsamt men framåt ;-)

Den första är till en vän ''men än så länge är bara header (nästan) klar!


En del kvar pilla med ''

Hoppsan Kerstin nu gick tiden för snabbt igen,fem minuter kvar tills de ringer ''bäst att avsluta här''


Visst ja frågestunden den kommer för det fanns en hel del som ville!!
Ni som missat eller kanske inte vågat på att ställa en fråga det är inte försent än!!


p,s snart kommer det bilder från Köln ''favis bugaboo's'' så håll ut!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: J

GEEEEE MIIIIG BIIIIIILDEEER NUUUU :) :) :) :) :) :) :) :) :)



Jag dör av nyfikenhet!!!!!



<3<3<3

2010-09-17 @ 11:12:20
URL: http://minigard.blogspot.com
Postat av: mirellah

vad elakt att inte ada fick vara med och ville ? :oo <3

2010-09-17 @ 11:31:01
Postat av: jessica

Jag vågade inte ta med dem :) men skicka bilder så gör jag det!

PUSS!

J

Snart mycket snart!

2010-09-17 @ 11:33:35
Postat av: ns

hello, vad fin den blev:O)

det finns bilder på ada och ville på min blogg samt facebook:O)



vi kanske ses ikväll. ha en trevlig dag.

kramar

2010-09-17 @ 15:30:52
Postat av: ada

hahaha ;)

2010-09-17 @ 16:28:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback