Bloggtorka..

Råder här!!
Inte för att det inte finns något att skriva om ''tvärtom'' känns som det händer en hel del här!
Men jag har dåligt med tid,på dagarna då jobbar jag och så har ett stort och svårt beslut att fatta!

Jag känner mig stark och bestämd,jag måste leva mitt liv!!
Jag är trött så trött på att aldrig få läka och bli bra...

Är så trött på allt...

Så mitt beslut känns helt rätt,kanske inte det lättaste men det kommer bli det bästa!!

Vill inte skriva mer här,just nu...

Men tids nog kommer jag nog kunna lätta mitt hjärta igen,nu får jag bära det själv en stund till!

Strax ska Nathalie och jag åka till kidz och jobba,jag gömmer mig i jobbet just nu ''tack för att jag har kidz''

När ni mår skit,vad gör ni då ??

Kram på er alla!






Kommentarer
Postat av: tia

Jag hoppas verkligen att du får må bra snart igen <3

När jag mår dåligt brukar jag ta ett varmt skumbad tillsammans med min man och tända massa ljus.



kramkram

2010-09-04 @ 10:36:37
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: jessica

tack underbara du <3

kraam

2010-09-05 @ 13:09:41
Postat av: "mormor"

När jag mår "skit" ringer jag världens bästa kompis o beklagar mig, gråter en skvätt o sedan känns livet lite lättare även om det jobbiga inte är borta! Kram

2010-09-06 @ 09:24:43
Postat av: ''Mormor''

det var bra tips :)



Kram

2010-09-06 @ 22:16:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback