Galen unge...

Eddie för runt här som en galning,just nu ligger han mitt golvet och ser mest ut som han blivit skjuten av en el pistol :-o..
Hur mycket energi kan de ha de små,hade jag haft en tredje del hade jag varit mycket tacksam :-D...

Idag har jag varit i Mjölby en sväng med Mirellah,Robin och Henke och inhandlat present till en mycket speciell person min Mamma ♥ hoppas nu hon ska gilla presenten med ;-)

Jag har köpförbud men en liten sak slank det ner till mig själv med (pytteliten svart orkidé) att ställa på tv-bordet,det fanns så mycket jag vill ha på presenten i mjölby...''drömmer''

Efter det hämtade vi upp Eddie och  åkte vidare till min Mormor och Morfar med  kantareller och en liten blomma ''de ställer alltid upp och finns för oss alla,de är bara för snälla'' blev kvar en stund och pratade...

Nu är vi hemma igen,barnen är trötta och hungriga,så nu ska jag duscha dem och sen ska vi äta lite god mat,göra glass och chokladmousse hemmagjort såklart!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Häftigt med en svart orkidée! Det har jag aldrig sett förut vad jag vet.:)



2010-09-26 @ 05:05:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: jessica

Den är i plast så det kanske inte finns i levande form ;)



Kraaam/J

2010-09-26 @ 12:10:20
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback