Idag kom villervalla...

Inte riktigt allt  det saknades lite fleece ''som åker runt på lastbilen'' de missade att lämna tre kartonger hos oss idag :-D..
Vi hade att göra ändå,med att plocka upp alla fina jackor och termobyxor,mössor,halskragar och vantar!

Jackorna förvånande mig en hel del,jag har alltid gillat villervalla och idag gillar jag dem extra mycket!!

Vilka jackor ''tipsar så mycket jag bara kan''
Mjuka härliga och vind/vatten och smuts avvisande (kan det vara bättre än så? )
Att priset är bra gör inte saken sämre ;-)


Försökte mig på att ta bilder på de fina kläderna efter jobbet,men kvällens mörker sabbade tycker jag!
Får ta nya imorgon och hoppas på sol ;-)
Här kommer lite bilder på det som vi packade upp idag,bättre kommer ''lovar''





Nu är det läggdags för mig,har en obehaglig känsla i kroppen,jag gillar den inte alls!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback