Nathalie..

Har precis gått mot bussen med en packning större en vad lilla hon är,hur ska hon orka bära den i tre eller var det två mil huuhaa!!
Hoppas hon får kul nu :-) här hemma kommer vi sakna henne massor,hon kommer ju inte hem förrän fredag kväll!

Blev inte mycket bloggat för mig igår kväll,dagen blev inte som planerad direkt,var i Motala och efter det var det föräldramöte så härligt att se vad barnen gör i skolan ''hade två möten igår på exakt samma tid'' det är den jobbiga biten med att ha många barn som går i skolan -varför kan jag inte dela på mig och vara på två ställen samtidigt?!

Nu ska jag snart göra mig klar och åka igen!!




Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och är webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback