Nya bilstolar...

Idag har jag tänkt förnya barnens bilstolar och så passande att vi har ett erbjudande på det just nu :-)

AktaGraco Maxi plus i samarbete med Disney 4-12år Perfekt!!

                              

Tycker det blivit riktigt kallt nu,känns nästan som om vinterkläderna snart åker fram,det finns mycket fint från villervalla som jag vill ha till mina små troll ''märkligt att de kan ha både jacka och overall sen förra året''

Villervallas ytterplagg har verkligen överaskat mig rejält!!
Otroligt mjuka och härliga!!
Vatten/vind och smuts avvisande!!
+att det är helt ok priser!

villervallajktDSC_08051DSC_08021

DSC_08101DSC_08091 DSC_08061DSC_08071
Mössor och vantar,fuskkragar i matchande färger LOVE it!
DSC_08181DSC_08201DSC_08191


Ni som inte har (( OTUR som jag att man kan ha förra årets vinterkläder ;-) )) Hoppa in på KIDZ!!
Ni får valfri mössa på köpet när köper jacka/byxa och vantar!!

Bra va?

Ha en fin dag alla !



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback