Torsdag..

Snart har även denna vecka gått mot helg,det är galet vad fort det går.

Sjukhusbesök står planerat även denna dag,redan om en liten stund tänkte bara få i mig lite kaffe först!
Idag är det Nathalie som ska till doktorn ''hon har hittat en knöl (hatar knölar) i bakhuvudet stor som ett körsbär och stenhård,ber till gud att allt är bra..

Jag har tagit tag i en del beslut som vi haft hängande över oss,som vi pratat mycket om men det har aldrig riktigt blivit något bestämt..

Vi har för mycket runt oss nu både med hälsa och huset,och det är i dessa lägen man måste välja!
Jag har en oerhörd mani på att ha ordning och reda ''jag kan inte må bra om det ser ut'' så nu har vi bestämt att en städfirma kommer till oss och höst-städar från golv till tak så vi bara behöver göra små veckostädningar själva.
Det känns underbart att veta att det blir rent,på det viset kommer vi kunna vara lediga när vi är lediga!!
Göra saker med barnen,gå på omberg,åka och bada,baka bullar m.mm..
Nu går all den tiden till försök till städning och hålla allt uppe...

Jag har ändrat våra mobilabonnemang till det bästa för oss alla,våra mobilräkningar kan få vem som helst att gå under!!
Men nu är det slut med det ''en fast månadskostnad för oss alla'' Inga överraskningar!

Ha en fin dag mina vänner,tack till er alla som lämnat kramar och hälsningar på FB,vi uppskattar dem så mycket!
Ni är underbart söta allihop♥



Kommentarer
Postat av: Tina

Stor styrkekram från mig! Rätt beslut att ta hjälp med allt ni kan tycker jag. Fokus på att hand om varandra!

2010-09-23 @ 19:54:58
Postat av: jessica

Tack söta du <3

2010-09-26 @ 12:10:58
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback