Vad tusan!!

Jag mår illa,kan inte sova!!

Kanske har jag fått i mig lite för mycket av det goda (igen)



Kan man heta Bo om man är hemlös? Är det rakvatten i vattenpass?
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka då?
I Sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
Kallar samekvinnor sin dildo för fusklappen?
Om ett par älskar ute i naturen, är de uteliggare då? ............
Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper? :)

hihi denna knyckte jag av en vän så kuuul!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback