Vänd nu då...

Snälla gör så allt vänder nu...

Nu är det mörkt igen,ruskigt mörkt livet går på sparlåga!Överleva och genomföra det vardagliga!
Man ska inte gnälla det gör inget bättre,när allt är prutt!!

Min kropp är inte gjord för att klara allt själv när jag inte är bra (hur envis jag än är) den tar stopp,slut och sen är det tvärnit...
Thomas är sjuk och klarar inte det minsta just nu!!

Det får helt enkelt bli ta det som det kommer och låta bli det minst viktiga,vilket jag har så himla svårt för :-(
Men så får det bli!!!

Nathalie o Mirellah är hemma idag ont i halsen och feber,Fiddelie o Alicia är redan i skolan älskade små liv ♥
Melwin och Eddie sitter här brevid mig och tittar på barnprogram...Tror jag ska övertala dem att sova en stund :-D
Vi kanske skulle krypa ner i min säng,läsa en bok!!

Man ska se livet från den ljusa sidan och som tur är har vi så mycket ljust i vårt liv att alla bekymmer kommer få ge hädan!!

Ha en fin dag alla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback