Är hemma..

Solen lyser och det ser ut att bli toppenväder,jag är hemma med barnen ( ja de som inte är i skolan )..
De ligger kvar i mammas säng,en skadad och en förkyld med krupphosta!




Fiddelie däremot hon gick till skolan idag,så härligt" ...Hoppas det gått bra för henne,lilla hjärtat mitt!

Jag borde sätta mig ute i solen,men samvetet stoppar mig,jag skulle ju ha jobbat idag!
Så jag tar fram lite hemmajobb och dävar dåligt samvete med ;-)...Kan ju förvisso inte hjälpa att barnen blir sjuka eller skadar sig :-D men,men sådan är jag!!

Vad hittar ni på idag vänner ?

Kram♥


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du! :)

ja det kan du göra, har 3 auktioner så ta med alla dom i inlägget :)

2011-04-28 @ 11:21:36
Postat av: Angela

Hej min fina underbara vän!

Vet du vad?????

Nu tar du dig banne mig en kopp kaffe och sätter dig ute i solen och tar ett par djupa andetag och släpper allt för en liten stund.

Sluta oroa dig så mycket! Njut av nuet och glädjs för allt bra :-D

Och föresten, glöm inte att ta en påtår oxå ;-) hihi

KRAM

2011-04-28 @ 13:05:26
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Fröken M

Åh, sånna här dagar vill man bara vara ute, men jag väger ekonomi mot fräknar och inser att jag inte har något större val. Fräknarna får vänta till helgen och istället har jag spenderat 8 timmar i budbilen... :)

KRamar

2011-04-28 @ 17:38:43
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback