Borde...

Ta mig ur soffan och borsta av gaddarna och dunsa ner i sängen istället för att bara fundera på att göra det.
Men något håller mig kvar "som alltid"...

Fick ett kul erbjudande igår,ett sådant där som får hela dagen att le,ni vänner här på bloggen kommer också ha glädje av det!!
Så håll koll snyggingar!!Det kommer dyka upp en riktigt somrig tävling här i dagarna,som jag tror ni kommer gilla väldigt mycket!

Imorgon är jag ledig,hemma med barnen inga planer mer än ett möte som jag tyvärr måste avboka :-( hoppas det inte ställer till det...
Får så dåligt samvete när jag måste boka av.."

Nu är det kväller och Mamman måste sova,så hon orkar upp imorgon!

SOVGOTT VÄNNER!!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad kul!

Här är en annan som borde sova.. Men det är som Alfons, "ska bara..." Sov gott!

2011-04-12 @ 22:56:58
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Nina

Spännande med en tävling =) kram!

2011-04-13 @ 09:02:08
URL: http://petitfashion.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback