Efter ännu en sömnlös..Natt!!

Känns allt lustigt nog lite bättre,värken är kvar och känslan av att vara jagad av sig själv är kvar den med.
Lustigt det här med kroppen,min sköldkörtel är helt knas och den styr hela mig.
Precis varje liten del,från känslor till ämnesomsättning!Kroppen skriker SAVE ME!! och spottar som en kobra hela min kropp full med stress,ångest,oro och med detta en puls som slår högre rekord för varje gång och det gör att mitt hjärta jobbar som en tok och då kommer vattnet och fyller hela min kropp och med det smärtan!!

Inom kort ska min sköldkörtel bort på ett eller annat sätt,Stråla/operera..en sak är säker bra ska jag bli igen!!
Jag ger mig ALDRIG!!

"då jag fått en del nya läsare,som undrat vad det är för skitsjukdom jag har så kom en kort förklaring här"

Hela morgonen har varit grå och trist,men nu tittar solen fram och det börjar kännas som om dagen kommer bli riktigt bra!

Igår hade Nathalie lite grillfest här hemma,gissar på att det var ca 20 pers här och de skötte sig så bra och verkade ha riktigt kul ( vågade inte ta ngr kort på dem) men altanen var full kan jag lova och gräsmattan med ;)..

Nu ska jag göra lite lunch och sen ska jag sätta mig i solen en stund!!

Ha en fin dag alla vänner!!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback