Föräldramöte..

Duns rätt ner i soffan och nää jag hoppar nog soffhäng ikväll och dunsar vidare till sängen Gääääsp!!

Vi kom nyligen hem från föräldramöte i rök,mycket bra info och härliga föräldrar men bäst av allt en liten bebbis  mitt i emot mig ♥ söt som socker...

Två möten har jag hunnit beta av idag och jobba med såklart,men imorgon då är jag ledig!
Härligt hela helgen fri med barnen,lördag blir det nog handla lite mat för nu är det tomt ( om vi inte gör det imorgon) vi får se :-D..

Sov gott mina vänner!

                                                                                                                     varför är det så svårt att förstå!
                                                                                                                      Dont kill the postman!!

                                                                                                                     




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon vännen ! Fredag och snart helg ;) Ska ni hitta på nåt skoj ? Här blir det 1 års kalas i morgon och vårt hem kommer fyllas med släkt ! Kramar

2011-04-08 @ 08:18:57
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback