FredagMYS!!

Idag har vi hunnit med en hel del,måsta jag säga!!
Började som sagt med att spilla skummad varm mjölk över havla köket och mig själv "ajajajaj"..
Stressa iväg till jobbet,lämna in lite mat till Mormor o Morfar,vidare till jobbet där en underbart trevlig tjej från Things We Like väntade med de underbaraste kollektioner från Småfolk,Aya,Naya och Mini A Ture lovely!!

Fullt ös hela förmiddagen,middag fick vi i oss först vi 14:30 :-D härligt med fullt upp!

En liten Alicia hoppade av skolbussen på fel ställe och knallade hem och när Pappa Thomas kom hem så satt hon i soffan och kollade på Tv...BUS unge!! Inte ville hon åka tillbax till fritids heller utan även hon kom till Mamma på jobbet,där storasyster redan var :-)...

Hem fixa lite fredagsmys i form av lite plockmat,äta röja av och nu sitter vi som fågelholkar och längar efter att få sova (( OM )) tonårsdöttrarna bara varit hemma så hade vi gjort det med :-D





SovGott alla fina vänner där ute!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

det låter som en supermysig dag och det är väl klart att barnen vill vara på ett ställe som kidz med sin mamma !! Jag hoppas verkligen att jag får en körning förbi där nere snart !! Ha en riktigt härlig dag :) kramar

2011-04-16 @ 08:32:52
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback