Hann inte...


Mer än komma till jobbet idag,förrän dagis ringde och sa att Eddie gjort sig illa och att han behövde sy!!
Gissar på att det är bra att det inte finns fartkamera mellan ödeshög-hästholmen...
Lille han hade cyklat i full fart in i ett trädgårdsbord så fort att hela läppen sprack och tanden kom ut på andra sidan..Fort till VC där de tejpade ihop det och nu hoppas vi på att det ska hjälpa!
Inget tuggande för Eddie på minst två dar,för bara dricka med sugrör ( drickyoghurt,saftsoppa och lite annat flytande och ett gäng sugrör är inhandlat)....


Kvart över elva var det nästa barn som hade tid till Doktorn för andra gången denna veckan,lilla Fiddelie har haft så ont huvudet,haft svårt att andas och ont i hjärtat.
Hjärtat kan man inte ha ont i sa doktorn utan det måste vara muskler eller skelatt som gör ont och då gissade han på att det var musklerna,men han ville ta ett EKG ändå och det var bara fin,fint..Så inflamations hämnade och vila i minst två dagar..På fredag ringer doktorn och kollar så det har försvunnit!



Så det blev inget jobba för mig idag tyvärr :-(...Inte imorgon heller!!
Känns som om jag mer ledig än jobbar nu,men så är det ibland och kanske kan Thomas vara hemma en dag!

Nu ska vi som får tugga äta köttbullar och potatis,lille Eddie får drickyoghurt med sugrör!!Lite sen middag man vad gör man...

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nä, men vilken jäkla otur !!! stackars dina små så fått besköa farbror doktorn, men jag misstänker att de blir ordentligt uppassade hemma occh att det inte går någon nöd alls på dem ;)

Kramar

2011-04-27 @ 16:18:32
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Men jösses!

Måste ändå säga att det är tappra små hjältar du har där hemma.



kramar till er

2011-04-27 @ 16:56:11
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Du jag kom på en sak.

Har för mig du skrev för ett tag sedan om att du skulle skaffa ny design.

Hur går det me d? Nyfiken som jag e :)



kram

2011-04-27 @ 16:57:23
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hur får jag en sån blogg-besök räknare som du har? :)

2011-04-28 @ 10:12:13
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback