Helgen slut..

Imorgon är det jobba som gäller igen,tre lediga dagar gick ruskigt fort :-D..
Idag har barnen och ( vi vuxna) lyft skrot,trodde jag skulle ha svårt att röra mig efteråt men nää känner inte mycket av det "vad gör jag för fel?" ...Barnen gillade det och tur är väl det,för vi har "bara" 8ggr kvar!
Thomas har hyrt gympahallen en timme i veckan i åtta veckor så här finns ingen återvändo bara att lyfta på ;-)



Om jag hade barnens energi!!
Så hade jag aldrig gnällt på hur trött jag är,det kanske skulle bli mindre av det gnället om jag kom i säng på kvällen
med!!
Så go' vänner nu säger jag GodNatt!
Med en glassig vårbild på fyra av mina älskade barn!

PUSS o KRAM



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att få busa runt helt fritt i en gympasal med familjen! Det hade jag gillat när jag var liten, ja nu med iofs. Så kan man bygga hinderbanor och leka roliga lekar.:D Kul initiativ av honom.:)



Kram kram

2011-04-11 @ 09:35:53
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback