Idag är jag glad för att...

Glömde jag visst bort :o...Jättebra Jessica!!!

Liten anning likt mig,börja något som jag helt glömmer bort,jag vill så mycket mer än jag kan och hinner!

Här hemma busade barnen (en del av dem allafall) tidigt som tusan,vissa sover så sött än :-p så även Pappan i huset!

Lördag på kidz gäller idag,hoppas på mycket att göra  och många glada kunder!Roligt och trevligt kommer det bli för Elin jobbar ju idag :-D...Har lite att fixa med idag "har planerat inatt som vanligt hehe"...



Nästa vecka är jag ledig väldigt mycket oförskämt mycket!! Så då gäller det att ta med sig jobb hem och passa på med webshops jobb som aldrig blir gjort på jobbet!! ;-)..

Hur vänner är ni lediga när era barn har ex påsklov,sportlov,höstlov och studiedagar?
Får ni ledigt eller måste ni jobba?
"NickeNyfiken"

Allafall är jag idag glad för att alla mina barn mår bra och att det är lördag!
Vad är ni glada för idag?

PUSS på er!








Kommentarer
Postat av: Angela

Härligt :-D Pussa på en chili swift åt mig och hälsa ;-)

I dag är jag glad för att solen skiner för det betyder att vi ska ut i skogen med hela familjen och grilla :-)

Stor kram

2011-04-16 @ 09:44:14
URL: http://www.angiefunderar.com
Postat av: Fröken M

Åh va härligt - man ska ha ett jobb man gillar :)

Klart jag ska vara med och tävla, men det får bli när vildingen sover och jag kan konsentrera mig ordentligt :) Kramar

2011-04-16 @ 09:52:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: "mamma"

Du måste ta hand om dig själv också ;) Barnen har bara en mamma Kram

2011-04-16 @ 14:07:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback