Kaffebönor...

Jag har glömt att köpa kaffebönor förstår ni hur illa det är?
Men ändå en världslig sak!!

Har så mycket tankar och de tar upp hela mig,saknaden efter Farmor är stor,hon var och kommer alltid vara en av de snällaste människor jag möt i mitt liv,allt stannar till!
Jag känner att hon finns hos mig,hon gör mig stark och torkar mina tårar när de blir för många Älskade Farmor!

Nu sitter jag här och tittar på barnprogram,en kille som har ett roligt gympass :-D jag skrattgråter,då vet jag att du är här Farmor ♥ för just skratta det gjorde vi mycket ihop!

Igår efter jobbet gick jag hem,skönt att röra på sig,lite sent började vi med maten och så snart den avdukad och barnen i säng så var jag det med..22:20 då slocknade jag!!



 


Hoppas ni alla får en underbart fin dag!
Kramen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback