LEDIG!!!

Härligt!!
Men vad tusan då kommer alla måsten,tänk om man kunde lägga dem i ett skrin och bara låsa upp det när man har tid,ork och lust = typ aldrig hihi!!

Bara njuta av att vara lediga,hemma med barnen och göra det vi vill och får lust till..Fundera på att göra lite påskpynt med barnen i eftermiddag " om jag har grejer till det hemma" ...

Har haft ett långt samtal med min doktor idag,och nu ska de försöka pila in en ny medicin utöver de jag äter nu" Nya prover ska tas och sen kommer de överväga och prata ihop sig..ORK jag vill bara ha mer ork!!

Gnäll och gnatt från denna tant,herregud jag som för det mesta är glad!!
Vad händer med mina fingrar,lever de sitt eget liv när jag ska skriva här :-D...

Skärpning!!

Tror jag ska börja med en ny regel på min blogg och jag hoppas ni ska följa med och kommentera!!
Nya regeln
Varje dag ska jag skriva en sak som gör mig glad!!
"ni får gärna hänga på och skriva en rad vad som gör er glad just idag"

Idag är jag glad för att jag är hemma med mina barn och att de stora slutar tidigt så vi kan umgås!
Vad är ni glada för idag vänner ?

Kramen



Kommentarer
Postat av: Angela

:( skickar en stor kram till dig vännen!

I dag är jag helt orkeslös, tänkte baka och jag tänkte pynta men... nää!

Jag har noll ork!



I dag är jag glad för att Noa är så go och glad. inga tre årstrots utbrott än så länge. och att min nya blogg börjar ta så fin form :-D

2011-04-13 @ 11:29:33
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback