Trevlig post!!

Så här på kvälls kvisten,kommer jag på att jag missat att hämta in dagens post!
Smyger mig ut och JIPPI!!! Ett paket till mig "bara mig"....

Tack snälla skofyndet.se för helt underbara träskor!!
Nu vill jag ha sommar och sol,så jag kan springa runt i bruna ben och mina fina vita träskor!

 



 Ni missar väl inte tävlingen om ett par valfria träskor från skofyndet.se
här tävlar ni

Vill ni inte vänta utan beställa egna lika fina som mina så kan jag lova er
-snabba leveranser
-perfekt kundservice
-Världsklass på träskorna!

Nu är det GodNatt för mig vänner!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, finns det nåt bättre än när brevlådan fylls med paket ? här damp det ner ett paket med kakor igår :) kramar

2011-04-21 @ 09:27:50
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback