Vad vill du göra Eddie?

Igår var det bara Eddie och jag,alla andra var iväg på sitt! Jag ville helst bara sitta i solen och bara vara,men det ville inte Eddie...Efter att ha lekt med kaninerna och batteriet i traktor tagit slut och tvätten var hängd...
Så visade Eddie sitt missnöje med att bara hänga på altan....

-Vad vill du göra Eddie?
-Baka bullar så klart till Lilly o Kalle!! Så kan vi åka dit sen!

Sagt och gjort,så bullbak blev det här igår..

Baka bullar såklart!!



Idag är det jobba som gäller efter en ledig vecka med barnen,jag skulle ljuga om jag säger att inte längtar efter
jobba,även om det har varit roligt och skönt att vara hemma med barnen!!

Vill påminna er om skofyndets.se tävlingnen :) här tävlar du om valfria träskor av underbar kvalite!

Nu måste jag rusa till jobbet!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vilken fin blogg du har! Hamnade här när jag letade info om sköldkörteln, det finns misstankar om att det är något galet med min också. Intressant när du beskriver hur du mår när du började din behandling. Kommer kika in igen.



Linda

2011-04-26 @ 14:14:08
Postat av: Linda

Vad duktig din kille är och vad roligt att han gillar att baka.

Ser underbart smaskigt ut måste jag säga!



kramar

2011-04-26 @ 20:03:54
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

åh va härligt med bullbak !! Hoppas hoppas att jag har vägarna förbi er imorgon och att det finns några kvar så jag kan kika in på ett smakprov ;) kramar

2011-04-26 @ 21:48:08
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback