Det är i nöden-Den riktiga vännen prövas..

Lördag och det känns som vilken dag i veckan som helst,vardag eller helg? Jag saknar min Pappa oavsett dag.
Igår och idag har varit svåra,saknaden och sorgen håller ett stenhårt tag om mig!!
Jag kan inte och vill inte känna så här,jag vill ha Pappa här och att allt ska vara som det alltid varit!

Känns som om jag tar ett steg fram och fem bak hela tiden,livet känns inte rättvist!!
Pappa var så pigg och lycklig,såg framemot att få bara vara och greja i sin fina trädgård och äta gott och ta ett glas rödvin tillsammans med hans käresta min Mamma...Han var för ung för att bli utan allt detta!!

Mina barn skulle ha Morfar kvar många år till,åhh det är så orättvisst...

På tisdag ska jag på begravning min älskade Pappas begravning!! Nää det skulle inte vara så här!!

Usch...Det gör så ont!!

Han hade ju så mycket kvar att få göra,allt han jobbat för hela sitt liv,Mamma skulle inte bli änka och ensam!!

Idag är jag arg och känner mig så ledsen!!

Tack ni alla fina som lämnar en tanke till mig på bloggen,facebook,sms och mailen!
Det gör så gott!!

Ni andra ca 100st som läser var dag ett litet hej skulle inte göra ont när ni ändå är här!


Kramen alla fina!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch du förtjänar inte all denna olycka och smärta. Jag önskar att det fanns något jag kan göra, men du vet vart jag finns om du vill prata lite... Kramar



2011-08-20 @ 20:03:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Schumiferrari

Stor kram!!!!



:love:

2011-08-20 @ 20:37:00
Postat av: Helena Andersson

Det är smärtsamt att läsa det ni går i genom - o det som känns smärtsamt för mig är nog inget i jämförelse det ni känner :-(

Jag beundrar er att ni orkar, samtidigt är det ju som du skriver - man har ju inte så många andra val. De är många som behöver er. Tänker mycket på er jämt - kommer tänka extra mycket på er på tisdag. Jag hoppas dock att det kommer bli en fin begravning och ett fint tillfälle att ta farväl.

Många kramar till er!:love:

2011-08-21 @ 09:57:30
Postat av: Hanna

Hoppas begravningen blir fin och att det blir ett bra avslut för er alla! Kanske känns det lite bättre efteråt och som om ni kommer in i nästa etapp av sorgprocessen... stor kram



:love:

2011-08-21 @ 10:38:43
Postat av: furman

Ja visst önskar man att nyfikna kunde skriva ett litet hej ibland? Tänker på er varje dag, det är tur att ni är en stor familj som tar hand om varandra i smärtan!



:love:

2011-08-21 @ 14:20:17
Postat av: camilla

denna tid är så jobbig vet att ni är starka tänker på er varje dag kram camilla



2011-08-21 @ 15:15:16
URL: http://presagautestara.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej vännen! Usch, jag förstår at det är tufft. Jag vet när min morfar gick bort, han var mitt allt. Det är visserligen 21 år sedan, men han finns i min tankar varje dag! Hoppas ni får en fin begravning, tänker på er. Kram Jessica



:love::love:

2011-08-22 @ 07:57:23
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej! Hamnade här för att se om du skrivit att du fått in ett helt gäng Bugaboo Donkeys varav jag väntar på en. Vad futtigt det känns nu. Kramar till dig och din familj. Klart att fjärilen är din pappa!



2011-10-02 @ 15:28:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback