Min Morfar...

Solen lyser och det är varmt ute,barnen och jag är lediga idag ( dagis/fritids har planeringsdag ) vi har inga planer
alls.Vi ska bara vara och göra det vi känner för!
Barnen har lekt en stund med tre härliga kompisar William,Neo och Emil så gulliga alla tre...De tog med sig lite bilar ut och satte sig på framsidan och lekte " det är så mysigt att se dem leka och ha kul" Barnen är min styrka just nu.De finns för mig och jag för dem och vi ska klara detta,det måste vi..

Thomas berättade för mig att när han hämtade Eddie på dagis i förrgår,så hade en av hans fröknar sagt till honom
att Eddie hade pratat om Morfar ♥..

-Min Morfar sitter på ett moln där uppe och dinglar med sina ben.......Men nu vill jag att han ska hoppa ner till mig igen!!

Älskade lilla Barn det önskar jag med att han skulle göra!

Tack ni alla fina vänner som finns för mig i denna svåra stund,när jag får mer ork ska jag tacka er alla!
Tills dess tackar jag er alla här!

Hoppas ni alla har en fin dag!

Kramen/Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack behövs inte vännen, självklart är det att finnas för dig i denna svåra tid. Det är det vänner är till för!



Kramar Julia



:love:

2011-08-18 @ 12:59:49
Postat av: Hanna

Barn har så bra tankar och man blir ju rätt varm vid tanken av att morfar sitter på ett moln och dinglar med benen. Fina killen!



2011-08-19 @ 16:07:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback