Några rader...

Nu var det ett tag sen jag skrev här,dagarna går väldigt långsamt men trots allt framåt.
Livet går vidare sorgen och saknaden får jag lära mig att hantera,jag kan ju inte ändra på något...Tyvärr :(.
Allt går som i vågar lite,lite upp och så rakt ner i avgrunden igen...och så ta sig upp en liten bit igen!

Idag har jag jobbat och det gick ganska ok,igår däremot gick det inte alls hur jag än försökte det var bara att
åka hem..
Nu ska vi ge oss på ett försök att baka lite bullar jag och barnen,tänkte barnen behövde något att göra och min Mormor och Morfar vill kanske ha lite bullar..

Vänner mina, era ord värmer mig och de gör mer än ni kan tro..Tack alla som finns för oss!

Ha en fin lördag och ta hand om varandra "ge era nära och kära en extra kram och säg något snällt till dem"

Kramen/Jessica


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så starkt som kan se positiva saker mitt i detta elände! Fortsätt försöka tänka positivt men tillåt dig också att sörja och att känna efter vad du orkar. Stor kram!



2011-08-13 @ 20:17:09
Postat av: Julia

En dag i taget det kommer bli lättare men låt det ta sin tid. Mina tankar finns hos dig och dina kära!



Kramar <3



Julia



2011-08-13 @ 22:08:39
Postat av: ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

Men oj.. har inte varit särskilt aktiv med att läsa bloggar sista tiden, och blir ju helt bedrövad av att läsa kika in här. Beklagar verkligen sorgen... Det måste vara fruktansvärt att förlora sin pappa. Kramar!

2011-08-14 @ 09:51:25
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback