Smärtan...

Smärtan skär igenom mitt hjärta likt en sylvass kniv,mitt hjärta blöder och saknaden lämnar mig inte en sekund.
Det finns inget som kan läka mitt hjärta,livet fortsätter sommar blir till höst och snart blir kommer vinter allt runt mig går vidare,men inte jag!
Jag stannar kvar  saknar och gråter försöker skratta och le men inuti är jag ett vrak,jag spelar så bra att för en kort minut kan jag lura mig själv att det går bra och det ska ordna sig!!

Men helt ärligt inget kommer någonsin bli detsamma igen,jag kommer aldrig lära mig att förstå varför det blev så här!

Älskade Pappa jag vill bara att du ska vara här,jag vill krama om dig,klappa din kind tala om för dig att jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Emmy

tänker på dig!



:love:

2011-08-26 @ 21:56:39
Postat av: curlingmamman

Tänker på er vännen!kramar i massor



2011-08-27 @ 07:14:48
Postat av: tia

:love: Trots att de gått vidare så lämnar dem oss aldrig, vi har dem i våra hjärtan. Vårda era minnen ömt, tänk på alla roliga saker som ni har gjort tillsammans och njut av alla vackra fjärilar som han skickar er.



Jag tänker på er varje dag. :love:

2011-08-27 @ 10:12:53
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Han saknar er också! Men du -nu har du en skyddsängel som vakar över dig och din familj! Stor kram på dig!



2011-08-27 @ 16:28:01
Postat av: "mamma"

Livet är tufft och inte alltid rättvist. Du klarar detta också , fast det tar lite längre tid Kram på dig



;-)

2011-08-27 @ 21:45:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback