Tufft...

Sitter i soffan med tända ljus och tittar på en fin bild på min älskade Pappa.Har precis haft en riktigt tuff match med mina känslor!
Det gör så ont det bränner och vrider runt i hela mig,älskade underbara Pappa!

Idag har jag varit och jobbat,gjort lite fakturor svarat på mail.Det gick men åh så jobbigt det är,allt påminner mig om Pappa!

Inatt är det en vecka sen allt i mitt liv förändrades och inget kommer någonsin bli detsamma igen det är det enda jag vet helt säker..Varför kan inte allt bli som det en gång var!!



Kommentarer
Postat av: Furman

Jag tänker på er varje dag. <3 han fattas.



2011-08-10 @ 11:48:31
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Hej.

Jag har precis mailat dig.

Har du möjlighet att kika och skicka respons så försöker jag få iväg dem idag med posten.

Kram



2011-08-10 @ 14:27:44
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Hanna

Ja kidz var ju din pappas butik också...men han vill självklart att du och din syster fortsätter att driva er framgångsrika butik och föverkligar era drömmar, även om det känns tungt just nu...



:love:

2011-08-10 @ 18:52:12
Postat av: Jozzan

Hej trillade in här hos dig :)

Hur gamal är du? Vilka år är din barn födda?



//Jozzan:love:

2011-08-11 @ 10:57:51
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Hoppas att posten skötte sitt idag så att ni fick era tavlor levererade.

Kram

2011-08-11 @ 22:34:47
URL: http://husnrnio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback