Två val..

Jag har en tuff och smärtsam resa att klara av,och tyvärr inte bara jag utan hela min älskade familj.
Min Mamma ♥ min älskade lilla Mamma så stolt jag är över dig,hur du tar dig fram fast jag vet hur svårt det är för
dig..Älskar dig så mycket!
Min syster ♥ som kämpar på med saknaden och smärtan,finns i mina tankar hela tiden...Älskar dig med!
Thomas ♥ som också förlorat en Pappa "min Pappa som var som en Far även för dig" jag ser hur ont du har
och hur saknaden smärtat dig,du finns där för mig och min eller det är ju din familj också..Älskar dig med!

Jag har två val att göra,det är så..
Jag kan för alltid sätta mig och sakna,känna smärtan och sorgen vrida om mig tills jag inte klarar mer och låta ångesten ta över hela mig...Vilket vore helt galet!

Istället kan jag tänka på alla fina stunder jag haft med min älskade Pappa och minnas dem med glädje,ta emot
det han ger mig nu i denna svåra stund och resa mig upp och känna saknaden,sorgen och låta smärtan finnas där men låta den släppa taget om mig en minut,en kvart kanske en timme för att bli en dag!!
Se framåt och inte bakåt...För hur jag än gör så kommer jag inte få min fina Pappa tillbaks förrän den dag vi möts igen bland alla mjuka moln där vi kan kramas och jag får berätta för dig allt som hänt och hur mycket jag älskar dig! 
Du finns alltid i mitt hjärta,det är den finnas platsen jag har och den är din!

Älskar dig älskade lilla Pappa!







Kommentarer
Postat av: Angela

Jag tänker på dig vännen <3



2011-08-18 @ 16:35:25
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Hanna

Stor kram!



:love:

2011-08-19 @ 16:05:48
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!



<3

2011-08-19 @ 16:53:54
Postat av: Fröken M

Jag ville bara säga att jag tänker på dig !! kramar



:love:

2011-08-20 @ 13:02:26
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback