Tankar...

Ännu en dag har snart gått,det känns som jag är en statist i mitt eget liv -Jag tittar på!
Mina älskade nära och kära lider av sorg och smärta och det gör mig så ont att se samtidigt som jag själv lider
av samma smärta och sorg! Vi delar den..
Men jag kan även se om så bara för en liten sekund att de kan skratta och le.Vi lever på halvfas och även om allt är tungt och sorgligt och tycks orättvist så finns det ljusglimtar i denna overkliga tillvaro!

Det finns så många fina människor runt oss i denna svåra stund,jag visste inte att de fanns förrän nu och ändå har de varit här runt oss alltid...Jag kan se på helt annat sätt nu,genom helt andra ögon!
Om ni visste vad era ord,blickar och kramar värmer våra sorgsna hjärtan,det är så fint att minnas Pappa genom er alla och att få höra hur mycket Min älskade Pappa betyde för så många!

Vår kärlek ska klara oss igenom detta,vi kommer för alltid att sakna en stor bit av vårt hjärtan som vi får fylla med fina minnen av min underbart fina Pappa!

Tänk vilken lycka vi haft att få ha haft denna underbara människa Min och Vickans Pappa min Mammas make i vårt liv den tid vi fick.....han fick lämna oss alldeles för tidigt!


Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Hej. Såg din kommentar nu.

Kan du maila mig alla namnen omgående så gör jag två förslag.

KRAM



2011-08-09 @ 11:56:32
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Maila till: [email protected]



2011-08-09 @ 11:57:14
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Tina

Får tårar i ögonen när jag läser vad du har skrivit Jessika :( Det gör ont i mej att läsa, så fint skrivet samtidigt som det är sorgligt.

Vet vad ni går igenom, det finns inget jobbigare än när ens nära o kära försvinner från en o man kan inte följa med.

Sänder en stor kram till er, tänker på er.

2011-08-09 @ 18:27:44
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh gumman vad ni har det tufft nu. Jag tycker du är stark som orkar leta efter ljusglimtar och tänka positivt. Stor kram!



2011-08-09 @ 19:56:05
Postat av: JoHannah

Vad fint du skriver. Livet är allt bra orättvist ibland. Ta hand om er. Kram



2011-08-10 @ 19:42:43
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback