Vilken underbart varm dag..

Sol hela dagen lång och även om jag är helt obeskrivligt trött idag och knappt gjort något alls,mår jag
så himla bra..Känner mig lycklig för det jag har och idag har jag en sådan där dag där jag låtsas att dammet
är änglarnas små tofflor och att lite skit i hörnet är bättre än ett rent helvete!!


Lite tvätt har jag hunnit med och smällt i oss en glass på glassbaren har vi med gjort!
Middag fixade jag till och vänner kan ni gissa vad det blev?

Kramen alla fina!


 




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon raring !! Jag ville bara kika förbi och önska er en tok härlig dag :) KRAMAR



2011-08-03 @ 11:05:41
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Läser ikapp efter semestern och kommenterar...vet att allt annat känns banalt just nu men kanske kan mina kommentarer ge lite distraktion en stund iaf... Jag fattar faktiskt inte vad det där på bildne blev för någon maträtt :-O Upplys mig!



2011-08-05 @ 16:18:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback