Hade en dröm inatt...

Den var helt underbar, en sådan där dröm som man liksom inte vill vakna från och när man gör det så
vill man bara somna om och fortsätta drömma!

För lite mer än fyra månader sen var det ingen dröm för mig, den var min verklighet!


Pappa ♥ Mamma
Det här är min allra finaste bild jag har, älskar den!
Ser ni glädjen och kärleken!

Varför kunde det inte bara fått varit så här!!

Har en skitdag igen, sorg kan verkligen ta över alla känslor i kroppen!

Fina vänner lev i nuet, och njut av det fina ni har och var tacksam för allt det kan ta slut på ett ögonblick!

Kärlek till er alla!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Livet kan vara så grymt orättvist ibland....usch!



Men vilket fantastiskt fint kort på dina föräldrar!

Man känner verkligen värmen och kärleken, precis som du säger!



Hoppas att det händer nåt skoj nu idag, så kroppen får sig lite glädjehormoner :)



kram!



2011-12-03 @ 11:06:29
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback