Idag ska jag hinna med...

Allt precis allt jag bara måste göra, känner på mig att det kommer bli väldigt stressigt och en del sura miner!
Så går det när man skjuter upp allt på morgondagen och tänker -Det gör jag sen!!

Vem kan jag låta ta skulden för detta tro, jo ingen annan en Me My Self and I!

Vad har ni för planer för dagen?

Jo visst nu kom jag på en sak, behöver er idag och hoppas på väldigt många tips på smaskiga Julgodis tips!
Väldigt gärna smidiga också  :)

Ha en helt underbar dag mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hmmm...julgodis är jag ganska dålig på.

men knäck är ju klassiskt! Sen kan man ju doppa marsipan i smält blockchoklad, det är gott!



kram!



2011-12-16 @ 13:05:21
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback