Ur barnmun..

Min ärliga lilla son, vet inte om jag ska skratta eller gråta ;)..

-Mamma, det ser ut som du ska få en bebbis!
-Vaa, varför?
-Du är så tjock ju...
 Efter en liten stund (1-minut kanske )
-Men du är snäll och fin Mamma...Men tjock!!

Hihi, Lilla ärliga busunge!!


Vi har haft en riktig slödag här på förmiddagen så nu har jag mer än tusen saker att ta tag i, men det var det verkligen värt!!

Dags att fixa lite mat till mina busar, sen blir det tvätten och golven som ska få en omgång!

Ha en fin dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Victoria B

Haha, barns brutala ärlighet alltså :)

Spelar ju mycket barnteater, och där har man fått höra ett och annat om sitt utséende och betéende. Väldigt underhållande :-P

Ha en mysig tisdag!

2011-12-06 @ 15:14:04
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: julia

Ibland behöver man sådana dagar oxå! Ta hand om varandra och njut av dagen!



:love::love:



kramar julia

2011-12-06 @ 16:02:51
Postat av: Linda Olsson

Hahah! Ungar är för härliga ;D Ärligast av ALLA! ;)

Gullunge!



SV; Va kul! Glad jag blir, du gjorde min dag! :)

Är det nån speciell parfymförpackning? tänkte om jag isf kunde låna bild från hemsidan? :)



Kramar

2011-12-06 @ 19:16:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Barn och äldre säger sanningen brukar man ju säga...och det gör de ju inte för att vara taskig men jag blir allt lite ledsen när barnen kommenterar min vikt även fast de inte lägger nåt negativt i det...



2011-12-06 @ 19:28:55
Postat av: curlingmamman

Jodu, av dom små får man höra....kram vännen



2011-12-11 @ 08:42:47
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback