Vänner...

Vad usel jag är att blogga, men jag vet i tusan vart tiden tar vägen och tankarna är inte fokuserade!
Vill inte skriva allt som händer här på bloggen, det kan tolkas fel och vi bor i en liten by och skit sprids värre via
munlädret än vad värsta gödselspridaren kan åstakomma!!

Men jag har haft bättre dagar, men utan tvekan även sämre också!

Ibland behöver man ett uppvaknade, man liksom går runt i en bubbla och PANG!!! Spricker allt...I tusen bitar och man hittar aldrig någonsin alla delar, det förblir spår som ingen kan laga!!
Så vänner håll hårt väldigt hårt i det du är rädd om!!

Jag har allafall gjort hur många köttbullar som helst i helgen, om jag ska byta samtalsämne ;)..

Nu ska de frysas in till Julafton :)

Vi har klätt granen, vet inte om jag gillar den heller inte, jag är van vid en stor härlig kungsgran med mycket

färger!!

Det blev det inte i år så att säga!

Som vanligt har vi haft lördagsmys, med lördags-mat!

Lille söte Lowe, har även han flyttat till sitt nya hem, saknar redan!

 

Nu ska barnen och jag ge oss på knäcken och kanske lite annat julgodis, vi får se vad klockan säger!!

Gör man julgodis så behöver man fina burkar, eller hur!!

Jag köper mina på www.lyxigaplatburkar.se

Vilka får ni se sen ;)

En tävling kommer komma upp här ikväll, kan ni gissa vem som sponsrar den!?

Kramelikram!

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas allt löser sig till det bästa! Det var ju en stilren gran i alla fall :-D Jag är fortfarande lite anti barnpynt -vi kör disneytema med alla färger i granen :-D



2011-12-18 @ 18:46:55
Postat av: Linda Olsson

Hej vännen! Jag kan inte ens tänka mig va du går igenom, och jag vet inte va som hänt. Men du är stark och du fixar det! <3

KRAMAR

2011-12-18 @ 19:35:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Det känns som om ni kommer ha ett stooort julbord! :D



2011-12-18 @ 20:55:53
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback