Awake...

Huaaa vilken natt!
Har mått som en påse skit om jag ska vara ärlig :-D
Morgonen har inte varit mycket bättre heller men nu känns det som om jag börjar kvickna till!
Idag är en sådan dag som jag hade behövt en extra jag här hemma :-D Barnen är hemma en extra dag friska som nötkärnor efter att ha legat i feber i lite mer än en vecka "härligt ja visst" fullrulle på barnen!
Själv orkar jag knappt ta bort frukosten och nu ska här börjas med middagen snart!

Jaja bara att gilla läget!


Hamnade i en sådan där tråd igår på ( FL )
Som får mig att se rött,det är en sak att undra en annan sak att veta!

Kramen!



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Attans att du blev sjuk. Hoppas att du snart mår bättre igen och får tillbaka krafterna. För mig tog det 2 dagar men sen var jag som vanligt igen. :)



Läste också den tråden och känner mest bara SUCK!

Sen att man måste vara anonym när man startar tråden tycker jag är hemskt fegt.

Alla har rätt till sina åsikter men man ska även våga stå för dem anser jag.



Jag har fött 8 barn, 6 bor hemma, 2 är fortfarande små och vi alla hjälps åt.

Nu är jag även ensamstående med mina barn men det funkar lika bra för det. Lite mer planering bara.

Just ja, jag är ju även mormor till en liten kille. :)



Kram Kram

2011-02-08 @ 13:02:52
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Carro

Åh jag fixa inte att läsa sådana trådar bli bara så arg. Måste vara avundsjuka el nått, att de själva skulle aldrig klara att ta hand om fler barn är 2 och se väl rött på dom som faktiskt gör det.;-) När jag se mina barn leka med varandra el bara finnas där för varandra bli jag varm i hjärtat, det finns alltid någon att leka med när dom e hemma. Min systerdotter är själv barn och hon skulle kunna bo här dygnet runt för här finns alltid att göra och någon att leka med....trist att det finns folk som starta upp sådana trådar på familjeliv=(

VI vet ju iallafall att våra barn e' lyckliga och mår inte ett dugg illa av att ha flera syskon!

Krya på dig!

Kramen

2011-02-08 @ 13:52:12
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Fröken M

Krya på dig raring ! Många kramar !!

2011-02-08 @ 14:33:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Jag hittade tråden i går jag med och skulle ge mig i färd med att försvara dig! för jag tycker att du är en fantastisk supermamma och inget av TS påståenden stämmde in på dig! trist att folk bara ser en sak och sen bestämmer ig för att SÅ är det!

Men så såg jag efter lite bläddring att HA jg behövde inte ge mig i färd med att ens komma med en kommentar om det! för de hade du redan gjort ett utmärkt jobb själv!

Du gör ett bra jobb vännen, du har fina barn och jag är så impad över dig! (som du redan vet ;-) )

Stor kram vännen!

2011-02-08 @ 15:51:04
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback