Denna morgon...

Har vi bara tagit det lugnt , hade tänkt mig åka förbi Vårdcentralen "är säker på att det är något som satt sig i mina bihåller" tycker mig känna igen denna huvudvärk..Men jag orka inte :-D

Får ta det imorgon när jag ändå måste ta T4 T3 och TSH + Trak och vad det var mer inför mitt doktorsbesök nästa vecka!Inte vill man springa där mer än man bara måste!

Här har de beställt spagetti och köttfärsås till middag så det får det bli och efter middagen är det städning som gäller "ser ut som sju svåra år och lika många små sjörövare har röjt runt här"

Är så glad att jag sålt mitt kök så jag kan börja planera mina inköp till det nya köket!
Jag är en sann shopoholic det är bara tingen som ska köpas som växlar :-D



Vad har ni för Must have?
Hoppas ni alla får en fin dag!
Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: emelie

hej är inte du och din man gifta längre? Du skriver väl aldrig om honom?

2011-02-15 @ 12:35:40
Postat av: floosan

Ja snart står jag där själv och predikar, undra om dom kommer lyssna eller även dom lära av sina misstag. Tänk hur det kan bli hihi



Ursch det där lät ingen kul. Ett hus är en dröm man lever med att förverkliga och sen blir det en mardröm. Skönt att det börjar ordna upp sig.

2011-02-15 @ 12:43:05
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Lillmonster

Härligt att få börja på nytt igen. Så du får det som du vill ha det och att det blir ordentligt gjort den här gången!



Jag har en del must-have... Men tyvärr så är det pengar som sätter stopp. Jag vill ha en ny soffa. Nya hyllor till pojkarnas rum. Lite småfix i dekorationsväg till alla rum. Nya tapeter överallt utom i hall och kök. Gärna nya golv också. :)

Men vi hyr så man får ju inte göra vad som helst. Fast väggarna funderar jag på att börja ta tag i snart.



Kram Kram

2011-02-15 @ 12:53:22
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Fröken M

hihi... bombadill kuddar och plåtburkar, heminredning osv...

Kika in hos mig jag har två riktigt bra tips uppe :) kram

2011-02-15 @ 13:26:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Jag är likadan, jag byter bara besattheter! :D Ögonskuggor, kuddar, barnkläder, handväskor, vagnsprylar, ljuslyktor, skor, bakgrejer osv, osv... Men lite praktiskt ändå, när man väl ska ha nåt så är chansen stor att man faktiskt redan har det hemma! ;)



Kram kram

2011-02-15 @ 13:47:21
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Angela

Åh vad trist att du inte mår bra bästa du :-(



Jag hoppas så att ditt kök blir klart snart så ni blir klara och kan ta de lugnt. Stor kram

2011-02-15 @ 14:24:35
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Angela

Den vita kastrullen är jag för övrigt riktigt kär i! Varje gång jag går in på bagarenochkocken så blir jag fast där i timmar för fasen vad dom har bra och fina saker!

Kram

2011-02-15 @ 19:25:06
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback