GodMorgon ehh

Blev visst en ordentlig sovmorgon för mig idag,en dusch är vad jag hunnit med idag :-D...Så nu har jag sovit ut kan man säga :-D..

Dagen är tänkt till att få tvätthögen att sjunka,golven bli rena och sängarna bäddade och en tre-rätters ska lagas och avnjutas :-p.

Solen lyser ute och det så vindstilla det kan vara i hästholmen :-D en lååång promenix skulle inte vara fel :-).
"samla tankar och kraft att våga"

Thomas och barnen ska göra den sedvanliga lördagsrundan Lämna in travet och inhandla godispåsar,medans jag röjer ( lite senare idag min sovmorgon rubbade allt hehe )

Ev blir det en runda till Linköping med,måste kolla in köks redskap ;-)

Vad gör ni finaste vänner?

P,s Idag måste jag räkna kommentarer på bloggen för att se vem som vann 300kr presentkort på min favo Shop
www.lyxigaplatburkar.se är där inne titt som tätt och planerar min inköp Löööve plåtburkar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ÅHH !!! alltid dessa goda lördags middagar ! Vad blir det för smaskig 3 rätters ideg ? kramar !!

2011-02-19 @ 17:30:46
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback