Hej Världen!

Hur mår ni stugorna idag?
Här är det trött som härjar som vanligt :-D inte bra när man måste röja ut hela hallen och köket!
Fööör vet ni vad!!
Nu är väggen i hallen/köket höjd och stöttad och trots att väggen vek sig i förrgår så är det nu klart för MITT nya hem!

Tralalalaalaaa jag är så glad!!
Blev ett litet missöde med mina köksluckor :( tyvärr,de jag beställt är helt slut och kommer inte kunna beställas förrän tidigast V13 och sen väntetid efter det "snyftar en stund" men,men nu blir det vita istället och de var billigare så mer kökstillbehör till mig ;-) " Det gäller att tänka positivt "

Min KitchenAid är beställd med hela kitet Löööve IT!
Jag hinner fortfarande ändra färg för gulliga Emilie på Cervera har lovat mig det "underbar personal"

SÅÅÅ nu är det ni som hjälper här,med den garantin de lämnar på denna maskin så ska färgen hålla resten av livet :-D

Mina alternativ vet ni ju om,men här kommer de igen!
"köket i övrigt är Vita köksluckor och kakel,svarta vitvaror och bänkskivor,golven blir nog med svarta"



Hoppas ni alla får en underbar fredag!
Kramelikram!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Rosa eller creme! Jag vill personligen ha den i creme och skulle köpt den!



Btw: missat mitt inbox på fb ;-)? Tänkte lägga till lite i beställningen därav frågan...



Kram!

2011-02-25 @ 10:42:20
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Fröken M

åh, har du beställt en ??? Jag är såååå avis !!

creme eller svart är fortfarande mina favvosar ! rosa är fint, men kanske inte i 30 år ? ;)

KRAMAR

2011-02-25 @ 10:43:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sussie

Den cremefärgade har jag och tror definitivt att den håller i längden. Jag älskar oxå rosa men man kan ju faktiskt tröttna... Svart är svårt tycker jag. Allt mjöldamm mm. syns så tydligt. Vad kul att få nytt och snyggt! Lycka till och ha en trevlig helg!

2011-02-25 @ 10:54:52
Postat av: Jessica

Jag håller på svart =))

2011-02-25 @ 16:59:34
URL: http://jessicaroth.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback