Hello Hej..

Om någon saknat mig så nu är jag här igen :-D...
Haft huvudet fullt och övriga tiden har jag sovit gott! Nu ska jag gå in för att tänka positva tankar "bort med negativa tankebanor,de slukar sååå mycket energi"

Vänner mina de två senaste dagarna har det varit fullt ös på KIDZ ( som alltid när Nova Star anländer )
För att ni alla ska se att jag verkligen menar FULLT UPP!

Så här kommer lite bilder på vad jag sysslat med ;-)


Halva kidz var fullt med NovaStar kartonger som skulle packas och skickas till förväntansfulla kunder!
Lika mycket skulle plockas upp i butiken!
Samtidigt som det var massor av goa kunder i butiken som vill ha vår hjälp!

Vilken kollektion I LOVE IT!

Nova Star Wct är världsbäst och så snygg till de randiga tröjorna!

Jackorna var ett måste känner jag :-D

För att inte nämna Harems byxorna "måste ha"
Gula tunikan är extremt snygg "men vänner gå upp en eller två strl i den tycker jag"


Visst är det bara föööör coolt!

Vi har haft kul besök idag ända från Holland,så trevligt och mycket intressant!
"mer om detta senare,nu måste jag röra på mig lite"
HAR så förjordat ont i skelettet så jag tror jag blir galen!
Så upp och hoppa RÖR på fläsket Jessica!


PUSS ALLA!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Klart som sjutton att vi har saknat dig !! <3

Här hamnade jag visst i sängen tidigare än planerat, snoret började hux-flux rinna och halsen är tjock så jag inbillar mig att jag kan sova bort det tills i morgon ;) kramar !

Ps - va mycke FINT ni fått in i butiken !!!

2011-02-23 @ 21:32:28
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson ♥

Åh så fint! Jag längtar verkligen till kläderna jag beställt kommer! Tror fasen de kommer i morgon! Att man kan älska barnkläder så pass! Haha! :D

KRamar

2011-02-24 @ 07:59:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Men herregud vilka bilder jag tror jag svimmar!

2011-02-27 @ 20:14:00
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback