Läggdags..

För fröken Ax är vad det är nu,orkar knappt hålla mig vaken för att borsta av gaddarna "trötter blir mitt andra namn numer"

Idag har vi fått massor av nytt VillerValla helt underbara canvas byxor i läckre färger,strumpor och tröjor!
Imorgon kommer NovaStar känner jag på mig :-D och då har vi att göra!
Massor att skicka och mycket att plocka upp,jag säger det varje gång NS kommer med nya kollektioner och jag menar det,detta är den bästaaa!Det är ofattbart att de kan göra det lite bättre var gång de släpper en kollektion!

Dessa är ett måste för mig ( eller inte för mig men för mina barn)


Visst är de bara för snygga♥


Något annat som jag gillar hur mycket som helst är greengate i just LOVE it!
Det är så sött att jag kan sitta och titta och drömma om hur jag köper del för del i olika mönster och färger!
Vet ni idag fick jag två underbara skålar med små söta blommor"
Av vem min supergulliga SysterYster!!
Tack snälla du ♥  

Blev så sugen på scones när jag kom hem från jobbet idag,så jag var tvungen att slänga ihop en deg!Jag hann få fram dem på bordet så smög det fram barn ur var vrå hihi trodde de var mätta och belåtna på köttbullar och potatis men ack så fel jag hade "jag fick smaka allafall ;-) "







Nä nu har jag svamlat klart för idag vänner!
SOVGOTT!

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Halloj! Det är en av Salvador Dali parfymerna....den luktar såååååååå gott! Ja jag har paint, e nyfiken hihi! Kramiz

2011-02-17 @ 06:36:16
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Godmorgon finaste jessica ! Hoppas att du sovit gott och att vi får till en cyber dejt senare idag ! kram

2011-02-17 @ 09:30:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Kul att höra att den är påväg, då vet jag nån som blir glad ;)



Kram

2011-02-17 @ 11:15:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback