Saker som...

När jag tidigare idag var på US så dök det upp en tanke som jag efter det funderat på,ni vet saker som man gör "utan att man tänker på det"

Eller är det bara jag som är mer än lovligt galen i huvudet :-D.

Ett ex är:
Innan jag går på toaletten på offentliga ställen måste jag kolla:
-Ett så det finns toapapper
-Tvål
-Något att torka händerna med.
-Att det luktar ok!


Annars kan jag inte gå på muggen :-D

Ett annat ett ex är :

Jag luktar på allt ( allafall det mesta),herregud vad är mitt problem? :-o
Kan inte handla mat utan att jag ska lukta på div saker "skäms"

Jag har olika röstlägen lite beroende på vem jag pratar med,men halllåååå vad är det för galen idee'?

Jag kan inte lämna hemmet utan att först kissa,jo det är sant inte åka från jobbet heller innan toabesöket!

 
Jag kan ju fortsätta ett tag till,men det ska ni slippa vänner!

-Nu vill jag veta om ni har samma problem som jag,vad gör ni för tokiga saker utan att tänka på det :-D
Eller är det helt enkelt så att det bara är jag som fullkomligt galen :-D

Ha en fin kväll vänner mina <3

p,s imorgon kommer det en ny tävling här på bloggen!

PUSS



Kommentarer
Postat av: tia

Vi har nog alla våra konstigheter för oss ^^, hur gick det med den förra tävligen, väntar fortfarande mer spänning över att se vem som vann :)



kramkram

2011-02-19 @ 00:22:58
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Tina

Alla har vi våra konstigheter för oss utan att vi tänker på det :)



Hoppas du får en bra lördag :)

Kram

2011-02-19 @ 09:14:54
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... du lär inte vara ensam, jag "tvångsräknar" alltid saker. Tex kakelplattor i golvet på andras toaletter osv ;)

KRAMAR

2011-02-19 @ 09:24:04
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lillmonster

Jag har nog en del egenheter jag också men jag känner igen mig i det där med att gå på toa innan jag går hemifrån.

Det spelar ingen roll vart jag ska. Jag måste gå på toa först för jag avskyr offentliga toaletter (min fobi) och låna hos vänner gör jag bara i absolut nödfall. ;)



Kram Kram

2011-02-19 @ 11:01:53
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Angela

Jag måste dubbel kolla att allt är avstängt hemma och släkt. alla sladdar till TV dator osv. måste vara utdragna annars vågar jag inte gå hemifrån.

rycker alltid två ggr i dörren när jag låst den för att kolla så den verkligen är låst och varje kväll innan jag lägger mig sliter jag i dörren för att kolla så den verkligen är låst.



när jag ska flyga så måste jag gissa direkt innan jag kliver på och oftast direkt när jag kliver av. Jag ställer mig sällan på planet utan sitter stilla fastspänd hela resan. jag va livrädd när Noa bajsade sist han å jag flög för då va jag ju tvungen att stå upp på planet ;-) vet inte varför jag har så svårt för de. för ja e ju inte flygrädd!



ähm... ja jag har nog fler saker som jag gör som stör mig ;-) men som jag inte kommer på nu ;-)

Kram

2011-02-19 @ 23:13:03
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson ♥

Hahaha, jag har också knäppheter för mig, och det verkar va fler som har så¨det är nog "normalt" ;)



Kul med tävling! :)

Kram

2011-02-20 @ 09:43:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra Vedlund

Vad rolig dina inlägg verkar! kommer med all säkerhet att läsa igen! =P Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-02-22 @ 12:09:05
URL: http://jade.se/reseguide



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback