Släpp det...

Minns ni den där tråden som jag såg rött av! Det gör jag ÄN!!

HUR ska någon som har ett eller två barn(eller kanske inga alls) veta hur det är att ha ex som jag åtta-barn?
HUR kan det vara möjligt!!

Jag är inte fattig och jag inte massor av pengar heller,men jag har så jag klarar mig,men för den skull har jag ingen aning om hur det är att vara miljonär!

Hur jag tänker mig att jag  skulle shoppa MÄNGDER köpa allt det där som jag drömmer om hitta på saker med mina barn,nära och kära , men jag säger inte att alla som är miljonärer gör som jag tror att jag skulle göra och vem vet jag kanske blir världens mest snålaste!


Precis lika lite som jag vet hur någon med miljoner på kontot gör med sina pengar Precis lika lite vet de som har ett eller två eller fler eller kanske inga barn alls hur det är för MIG att ha åtta barn!

Alla är vi olika och alla uppskattar vi olika saker i livet!

Jag älskar att laga en god middag och baka tillsammans med mina barn och avnjuta den på lördagkvällen med mina älskade barn"
Är inte mycket för utelivet utan barn " det hinns med sen,de blir stora allt för fort ändå" där spar jag in många timmar att ge till mina barn!

Märk väl att det är mitt val och jag säger inget om att det är det rätta men det är det för mig och något annat är det för dig!!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

suck varför kan inte folk bara sköta sitt eget ?? Jag BEUNDRAR dig som orkar ha så många barn, här haar jag fullt upp med Viggo. MEN jag är helt övertygad om att man blir bekväm och van med förutsättningarna ! Man har inte 8-10-eller-15 barn i sverige bara för att det "råkade" bli så utan säkerligen för att man vill !

Hur mycket pengar man har spelar heller ingen roll, man får helt enkelt mätta munnen eefter matsäcken ! PUNKT !! Som sagt, jag tycker du är stark - stå på dig, de som skriver det där vet säkerligen inte vad de pratar om !! kramar

2011-02-09 @ 15:55:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: floosan

Lägg inte energi på det, folk är så duktiga på att lägga näsan i blöt. fy!



Tusen tack för tipset, ska kika in dit =)

2011-02-09 @ 18:21:58
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Angela

glöm det bara vännen. det är samma sak som att säga "jag vet hur det känns att hoppa framför tåget, för det har jag hört av min väns kusins pojkväns sambos fasters kusins barn...."

<3

Kram

2011-02-09 @ 19:23:20
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: tia

Väl uttryckt kära kusin :)

Om man har 0 barn, 2 barn eller kanske tillomed 12 barn ska vara upp till var och en, tyvärr finns det dock alltid några surpellar som skall gnälla på allt och alla. Men skit i dem, du har en helt underbart fin familj och det gör dig oerhört rik <3



kram

2011-02-09 @ 22:34:39
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: britta bloggar

Åh bra skrivet!

2011-02-09 @ 23:27:36
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Linda Olsson

Bra skrivet! Va är det för människa som lägger sig i hur du vill leva ditt liv?? :S



Va bra att parfymsetet kommit, då blir hon glad! Du har adressen och så till henne va? :)



Tänkte komma och hälsa på dig snart igen, jag är villervallasugen ;)

KRAMAR! ♥

2011-02-10 @ 09:02:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback