Svart eller vitt golv?!

Jag behöver er igen mina vänner!

Känner mig riktigt osäker nu,en del av mig vill ha vitt,vitt och vitt och en del vill bryta det vita med mer svart!
Något säger mig att svart är snyggast i köket och vitt golv i hallen för att få mer ljus!

Vilka problem jag har,värre kan man ha eller hur?

Ser ett riktigt svart trägolv ihop med vita köksluckor med svart bänkskiva.Diskho och kran är vita likaså kaklet!
Vad tror ni?

Tror jag kör på det i köket!

Vitt trägolv och vitt pärlspont i hallen och vita möbler speglar och mycket ljus så blir den riktigt vitt!

Just nu älskar jag livet hihi trots tidiga morgontimmar ett tag fram över ;-).

Tapeter vänner tapeter till kök och hall?
ÖS mig med tips nu!

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Borås tapeters new classic kollection har sååå mycke fina tapeter ! Kör på svart golv i köket, det kommer bryta av och bli super duper snyggt :) KRAMAR

2011-02-28 @ 09:03:34
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Finaste du, vad glad jag blir när jag läser att det är på G hos er :-)

Jag hade valt vitt för det är "jag" men jag är inte så säker på att det är du :-)

jag tror att det kommer att bli skit snyggt vilket som. svart kommer bryta av snyggt och om du ska ha svart diskbänk så måste du ha svart nån mer stans tycker jag. och vad passar då inte bättre än golvet?

jag tror att du kommer göra ett smart och bra val finaste du :-)

Kram

2011-02-28 @ 10:03:35
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Svart golv i köket är snyggt men lätt opraktiskt - all smuts syns på svart och vill man inte ligga med tandborste och skrubba blir det trist med svart kök, helvitt kök med ljust trägolv är min drömbild. Ljust och inbjudande kök. Däremot skulle jag kunna tänka mi svart (eller grått klinkergolv ännu hellre) i hallen. Tapeter, ljust i köket och ljust i hallen, då blir de större. Kanske med en fondvägg i hallen, om du gillar sånt. Vi har vitt, vitt, vitt och det blir lite tråkigt, kanske nyanser typ creme eller benvit och då med en fondvägg i en annan ljus färg i hallen, kanske ljusblå med vitt mönster?



2011-02-28 @ 10:28:37
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Mia

Vi har visserligen grått kök (skåp och lådor) med vit pärlspont. Och vi har grå/svart-rutigt linoleumgolv. Shack-rutigt med plattor (inte hel matta). Jag älskar det golvet för det just bryter av och dessutom syns det inte så mycket när det kommer smulor mm på golvet. Dessutom tåligt. Idealiskt tycker jag. (Nu låter jag som ett reklaminslag men eftersom jag inte skrivit ut namnet på golvet får det väl ändå anses vara ok).

2011-02-28 @ 12:50:54
URL: http://familjenblomberg.blogspot.com/
Postat av: Angela

Hoppas allt gå bra för er i dag. synd att man inte bor närmre för då hade jag kommit över med bullar eller nåt annat gått till er duktiga kämpar!

Kram

2011-02-28 @ 14:54:24
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback