Under filten...

I soffan framför barnprogramen med frukosten i handen " DET ÄR SPORTLOV" ingen stress på morgonen Underbart!!

Vi har inga planer alls för detta sportlov,mer än att jag tänkte se om vi kan ta ledigt på fredag och dra till BUSfabriken och låta barnen leka hur mycket de vill!

Idag jobbar jag hemma och har även ett läkarbesök inplanerat i eftermiddag " är nervös för detta besök,mer än vanligt faktiskt" men men det går nog bra :-D..
Skäms en aning då jag bokat av två OP tider innan ( JAAA jag vet är en fegis och får skylla mig själv att jag mår därefter )

Vad ska ni hitta på idag vänner mina ?

Kram/J


























Kommentarer
Postat av: Angela

Håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra! Stor kram

2011-02-21 @ 10:22:39
URL: http://angiefunderar.blogg se
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Hoppas det går bra hos läkaren.

Jag ska på bio kl. 18. :)

Kram

2011-02-21 @ 16:51:56
URL: http://angel-like.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback