Uppe med tuppen...

Men vad gör väl det :-D det tyder ju på att barnen börjar bli friska igen Yiihaaa!

Har fått undan på plocket och disken från igår ( ja,jag lämna den kvar på bänken när jag gick och la mig )
Ska väl ta ett varv med dammsugaren och moppen med,men det väntar jag med lite...Första maskinerna snurrar runt i tvättmaskin och tumlaren.

Alla bilder på Louie Louis är beskärda,nu ska de monteras och läggas ut på kidz.

Så än så länge rullar allt på som det ska , Pappa Thomas sover än så får det förbli :-D har en baktanke där hehe
"tänkte ta en powenapp lite senare , så o han sover nu så kan jag ja ni fattar vaa ;-)

Vad är era planer för dagen!

Kramelikram!





Kommentarer
Postat av: Angela

Hihi smart! Jag har oxå tvättstugan inbokat. Men kan ju knappt röra mig så jag får se hur jag ska göra.

Nu behöver jag en thomas ;-)



Ha en fin dag vännen

2011-02-05 @ 10:54:23
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... här gjorde vi tvärt om, jag fick sovmorgon och nu power nappar pappa C innan det är dags att ta i med hårdhandskarna och tok fixa och fejja här hemma !! kramar

2011-02-05 @ 11:20:56
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Samma här,tvätt,svabbeli svabb,handla osv..kramis

2011-02-05 @ 13:54:06
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback