Vet ni vad...

jag har precis bäddat ner mig i en skön säng med massor av kuddar och täcken ligger som en prinsessa "underbart"
I säng i tid,nu är det bara att hoppas på att de fyra vildarna vill som jag Sooovaaa!

Vi är hemma hos min snälla Mamma o Pappa,vi kan inte vara hemma ( blir lite svårt utan golv och kök )
Vi åt en god middag på vägen hem hela stora familjen,hem snabbt kolla läget och huhaaa så det ser ut hemma!
Det är just det biten som  jag hatar med att renovera,damm och saker överallt!
Skönt att slippa vara hemma och se röran :-D packa de snabbt ihop kläder tills imorgon,tandborstar,shampoo och det viktigaste..

Så nu ligger jag här och försöker få mina busiga barn att sova,bloggar lite och njuter av livet och att jag har en familj som finns för mig!

Tack världens Finaste Mamma O Pappa som låter oss vara här!

GodNatt alla vänner!

Ska försöka visa er lite bilder på bygget imorgon,IT vill inte riktigt ladda upp bilderna just nu!
Svara på era fina kommentarer och tack snälla för golvtips!
ZARA ,min vän du kan vara med och tävla utan blogg,har du Facebook kan du länka där.


PUSS!








Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack och lov för snälla föräldrar! Och vad skönt att sova, det önskar jag att mina monster också ville, en aning tidigare på kvällen... ;)

2011-02-28 @ 23:59:16
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Caroline

Skönt att kunna ha någon annanstans att övernatta på så ni slipper det värsta byggstöket! Vore kul med bilder. :)



Kram

2011-03-01 @ 09:31:47
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback