Kvällen kom...

Natten med och jag sover inte än :-(...Vad är mitt problem?
Kommer vara halvdöd imorgon det är en sak som är säker :-D vilket inte är jättebra!

Sjuka barn,jobba hemma och ett viktigt samtal och vara seg i bollen är inte helt ok!! "bannar mig själv"

Men,men spelar ingen roll om jag bankar in det i huvudet,kör ett mantra på Gååå o läääggg dig,gåå oooo lägg dig i tiiiiid!!
Jag sitter här lik förbannat!!

Kvällen har jag annars tillbringat i tvättstugan,den stora garderoben med speglar som innan stod i hallen mitt i huset,står numer i tvättsugan fylld med allt som innan låg i trådbackarna,så skönt att slippa se oredan!!
Tvättstugan börjar bli klar ;-)..Nu fattas det bata vatten i kranen och ett skåp till alla sladdar och lite småfix!




Får ta lite bättre bilder en annan dag :D

Tror JohnBlund hittade hit till slut!

Har ni något rum i ert hem som ni bara inte kan få till?

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Ns

Va duktig du är :) det blir. Nog fint när d är klart. Kram på dig vännen <3

2011-01-21 @ 06:03:12
URL: http://www.blogg.nancyskold.se
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Visst har jag ett sånt rum! Eller ja, två faktiskt!

Undra om det kan bero på att man har alldeles för mycket saker på grund av storleken på familjen, hehe ;)

Kramar

2011-01-21 @ 07:57:42
URL: http://tess74.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vårt allrum på övervåningen har en helt värdelös planlösning och är riktigt svårmöblerad. Vi har ett stort skrivbord där bla och jag blir aldrig helt nöjd, får inte plats med allt jag vill.



Er tvättstuga ser ut att bli riktigt bra! Skönt med dold förvaring så man slipper se alla saker.:)



Ha en fin dag!



Kram

2011-01-21 @ 10:56:39
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Vi har ett rum som vi kallar "L" rummet för att det är format som ett L.. Det är liksom ingenting speciellt där och kommer säkert aldrig bli heller. Mest bröte och tvätt hihi

2011-01-22 @ 22:00:02
URL: http://joosefinea.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback