Tadaaa...

Här är jag igen...  -Lustigt att jag aldrig kan hålla mig borta från bloggen! :-D
Ännu en dag har gått och jag har blivit lite visare!

Få är de dagar man inget nytt lär,haft ett långt trevligt samtal med en god vän ( hon är helt underbar denna människa ) även om det var riktigt tunga och mycket smärtsama saker,så var det så trevligt att jag aldrig ville lägga på :-D..Vännen min du är strong och rättvis!

Jag är så oerhört trött,men så lycklig!
Mitt hem mitt hem känn på orden,jag är snart där!!
Imorgon blir de klara med ytterpanel och isolering utvändigt,på måndag börjar de stötta upp väggarna och efter det blir det mitt kök "skriver mitt kök,för om jag får göra som jag vill lovar jag att laga all mat eller näää inte på helgerna och inte när jag slutar senare än thomas :-D" men ni fattar ( det gör inte Thomas ;-) )

I helgen blir det Melwin o Eddies rum som ska bli klara,nya sängar måste köpas + lite  annat,blir att fara till Ikea :-)




Hoppas ni alla fina goa läsare haft en underbar dag!
Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha... även fast vi inte går igenom samma saker kan jag förstå så väl hyr du känner dig ! Här landar jag i soffan med ett pladask varje kväll klockan 19.30.vilket inte alltid känns så kul ! Jag vill ju vara både en rolig mamma OCH sambo, men just nu finns inte orken för båda...

Idag har jag i alla fall skickat iväg vovven några dagar så jag har en sak mindre att ha dåligt samvete för.... Tiden räcker inte till !

Åhh... det skulle göra min dag !!

Kramar i massor !

2011-01-13 @ 22:13:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

SKÖNT att det börjar närma sig DITT HUS! Hihi! Förstår att det måste kännas som en lättnad!



Sängen är superfin! Är den från Ikea??

Kramar

2011-01-13 @ 23:17:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Åh,den sängen blir jättefin,massa med lexingtonkuddar så blir det en fin soffa dagtid..kram fina du

2011-01-14 @ 06:41:37
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Godmorgon finaste du ! Tänk, det är redan fredag igen - veckans härligaste dag ;)

KRAMAR

2011-01-14 @ 09:20:29
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Ja det va faktiskt helt okej pris ju! :) Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild! :)



Detta jobbet är som vikarie bara, personlig assistent bl.annat, men jag vet att de som jobbar där nu blir inringda ganska så ofta :)

Självklart vill jag helst av allt jobba hos dig, så bra att du inte glömt bort mig! ;D LOVA att su säger till när du behöver extrahjälp i butiken!!! <3



Kramar fina du! <3

2011-01-14 @ 09:25:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback