Det är ju för härligt...

Att vakna tidigt med barn som somnade med hög feber och se att de är mycket bättre "trissvinst känsla"
det är sol och varmt ute!!

Mamman är väldigt sliten här,men tänker mig att det beror på en natt med för få timmar sömn,inte för jag varit ute och härjat utan för att.....


"min plats i sängen är inte stoor,jag däremot är stooor"
Det är ingen jättebra kombo!!

Jag har haft den där känslan av att nu trillar jag ner all night long!!

men

Älskar er små godispluttar!!

Idag är det tvättdag,gäller att passa på när det är sol och uppehåll!

Vad ska ni hitta på kära vänner?






Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har bakat blåbärsmuffins som ska intagas vid plaskammen. Bad står på schemat m.a.o. :-) Skönt att kidsen mår bättre!



2011-07-19 @ 12:59:25
Postat av: JoHannah

Åh så mysigt! Min lilla plutt är sjuk så vi ska nog hålla oss inne idag.

Finns du på bloglovin? Kram

2011-07-19 @ 14:20:43
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Det ser onekligen väldigt mysigt ut med sängen full av små dodingar !!

Klart du får följa med - vi åker på fredag morgon och beräknas storma in på ullared vid lunch :)

KRAAM !!



2011-07-19 @ 17:14:04
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback